sobota, 19 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

Dziękuję wszystkim zuchom za udział we wczorajszej Wigilii Zuchowej z 1 GZ "Kubusie Puchatki".

Wszystkim zuchom i ich Rodzicom życzymy wesołych, spokojnych Świąt, spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze, szczęścia, wypoczynku i nabrania sił na 2016 rok !

Dh. Ola & dh. Daria & dh. Julia & dh. Kamila

niedziela, 1 listopada 2015

PODZIĘKOWANIA

Serdecznie dziękuję wszystkim zuchom, które brały udział w akcji zarobkowej "Chorągiewka", za ich zaangażowanie w życie gromady! Mimo, że troszkę zmarzliśmy, nasza praca nie poszła na marne :)

A już na najbliższej zbiórce w czwartek 5.11 dowiemy się, kto został Najlepszym Zbieraczem 2015 !!

Zapraszam 
dh. Ola & dh. Daria & dh. Julia

środa, 21 października 2015

AKCJA "CHORĄGIEWKA"



Na akcji "Chorągiewka" kwestujemy na cmentarzu na Grębałowie. Zebrane środki przeznaczamy na materiały programowe (m. in. koszulki gromady), dofinansowania do wyjazdów, biwaków itp.

Kwestowanie odbywa się 30.10 i 31.10 w następujących godzinach:
30.10: 16:00 - 19:00
31.10: 8:00 - 11:00, 13:30 - 16:00, 16:00 - 19:00
Na każdą zmianę może zapisać się ok. 5 - 6 zuchów.

Każdy zuch przychodzi ciepło ubrany w mundurku/chuście, ma ze sobą coś ciepłego do picia, drugie śniadanie, smyczkę(na identyfikator).

ZAPISY DO 29.10 (CZWARTEK) !!!
Można zgłosić zucha SMSem na numer: 660 302 404 (imię, nazwisko, dzień, zmiana) lub przed/po zbiórce.

Serdecznie zapraszam,
dh. Ola & dh. Julia & dh. Daria

czwartek, 1 października 2015

ZAPISY I WPŁATY NA BIWAK 5 GROMAD DO 8.10.15 R. U DH. OLI !!!

Dokładne informacje o biwaku i lista rzeczy potrzebnych na wyjazd w poście poniżej.


Biwak 5 gromad



TERMIN: 10-11.10.2015r.

MIEJSCE: Szkoła Podstawowa w Niepołomicach

KOSZT: 35 zł

WYJAZD: zbiórka o 9 pod Teatrem Ludowym

POWRÓT: ok. 15 pod Teatr Ludowy

CO ZABIERAMY:

-śpiwór, karimata

- menażkę = talerzyk, sztućce, kubek

- buty na zmianę po szkole

- wygodne buty do chodzenia po polu,

- legitymację szkolną,

- jeśli zuch ma to legitymację zucha,

- przybory toaletowe,

- piżamę, podkoszulek

- kurtka/peleryna przeciwdeszczowa,

- ciepła bluza/polar

- 2 świeczki

- chleb, kilka dodatków (np. serek topiony), kilka torebek herbaty i trochę cukru

- mundur = bluza + pas,

- koszulkę gromady,

- strój obrzędowy(ciemna spódniczka, biały podkoszulek, krawat )



 Jeżeli zuch zażywa leki prosimy o włożenie podpisanych leków wraz z godzinami zażycia do siateczki.

Jeżeli dziecko cierpi na chorobę lokomocyjną, także prosimy o zabranie przez zucha podpisanej tabletki na drogę powrotną.



Zapisy i wpłaty u dh. Oli przed lub po zbiórce.

Serdecznie zaprasza
dh. Ola & dh. Daria & dh. Julia

czwartek, 17 września 2015

Kalendarium

Pierwsza zbiórka już za nami, dlatego załączam kalendarium akcji zuchowych w roku szkolnym 2015/2016:



I SEMESTR:
9 - 11.10 – Biwak 5 Gromad
30.10 – 1.11 – akcja zarobkowa „Chorągiewka”
17.12 – Wigilia zuchowa
20.12 – Msza z przekazaniem Betlejemskiego Światełka Pokoju w kościele na ul. Bulwarowej

II SEMESTR:
25 – 29.01 – Zimowisko
LUTY/MARZEC – wyjście do kina
16.04 – Festiwal szczepowy „GAŁA”
6 – 8.05 – rajd KOSA
10 – 12.06 – biwak końcoworoczny
19.06 – zakończenie roku harcerskiego

3 - 23.07 – kolonia zuchowa

Każdy biwak to koszt 30 – 45 zł. Ta kwota pokrywa zakwaterowanie, ubezpieczenie, obiad, nagrody itp.
Kosztem Wigilii, festiwalu, jest kilka złotych na pokrycie przejazdów i wstępów, jedzenia lub nagród.


Dane kontaktowe można znaleźć w zakładce "Druhny"

Również bardzo proszę o możliwie jak najszybsze oddanie wypełnionych zgód oraz kwestionariuszy (najlepiej na najbliższej zbiórce :) )

Pozdrawiamy!
dh. Ola & dh.Daria & dh. Julia

czwartek, 10 września 2015

PIERWSZA ZBIÓRKA W ROKU SZKOLNYM 2015/2016

Już 17.09 (czwartek) o 17:00 "Polne Kwiatki" mają swoją pierwszą zbiórkę w nowym roku szkolnym!
Serdecznie zapraszam wszystkie zuchenki na pierwszą porcję zabawy do zuchówki (sala 4 w SP im. Wincentego Pallottiego). Czeka nas wiele niespodzianek, dlatego liczę na wszystkie zuchenki !!

Po zbiórce o 18:30 odbędzie się krótkie informacyjne spotkanie, na które zapraszam wszystkich rodziców (nawet jeśli córka chodzi do gromady kolejny rok należy dopełnić formalności związanych z nowym rokiem szkolnym).

Serdecznie zapraszamy!
dh. Ola & dh. Julka & dh. Daria